söndag 1 juni 2008

Personlig Stämpel

Såg för ett tag sedan inne på Svensk Scrapbooking i en tråd att en medlem där tog upp beställningar på en personlig stämpel, som jag så länge velat ha. Men självklart så missade jag sista dagen att beställa det, upptäckte tråden två dagar för sent.

Men för ca 1½ vecka sedan fick jag ett nyhetsbrev ifrån Forma Hantverk, om att dom just nu tar upp beställningar på just en personlig stämpel - men bara fram tom 2 juni. Jag funderade någon dag innan jag beställde, kunde ju inte låta bli för dom var ju så söta.

Här nedan ser du hur den kommer att se ut, men att mitt namn står i mitten. Jag bara längtar till runt den 20 juni då den kommer.



2 kommentarer:

Camilla sa...

Vilken fin stämpel.. *funderar*... Kanske jag åxå skulle ha en:).

Kramar

Anonym sa...

Visst är dom fina! Jag har oxå beställt en;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...