fredag 6 juni 2008

Födelsedags Swapp

För två månader sedan (tror jag det var) så startade jag en födelsedags swapp inne på Svensk Scrapbooking. Så att när en av deltagarna i swappen fyller år så ska alla skicka ett varsitt paket. Så för ca 3 veckor sedan så började det ramla in paket här hemma, allt som allt ska det vara 10 - men tyvärr så hann jag inte få av alla.

Till veckan så väntar jag två till paket som jag oxå kommer att lägga upp här på bloggen.
Tack tjejer för ALLT fint jag fick av er, man var som ett barn på julafton när man fick öppna dessa paket i morse - med hjälp av mina sessor som var överlyckliga att få hjälpa mamma.


Denna lilla hög av paket fick jag.


Av Veronica69Y fick jag färgade säkerhetsnålar och ProMarker pennorna Pastel Blue och Cool Grey 3 - TACK!!


Av Soffan fick jag två stämplar, blommor med brads och filtblommor - TACK!!


Av StinaD fick jag lila filtblommor, glitter blommor med brads och Promarker pennan Canary - TACK!!


Av Smultronemmi fick jag vita halvpärlor och band - TACK!!
Den gröna punchinellan lyckades smita in här, men den är ifrån Bitte71

Av Kicki_76 fick jag uppstämplade motiv på Alota Bugs, glitterlimmet Stickles Crystal, ProMarker pennan Amethyst, Ängel stämpel och lila öljetter - TACK!!


Av Cina99 fick jag Distress Ink dynorna Fired Brick och Pine Needles, Spets, halvpärlor i olika färger, Kock hÄngel stämpel och lite papper - TACK!!
Tyvärr så var kock hÄngeln en kopia som vunnits genom tradera, blev lovad en ny.

Av Bitte71 fick jag vita thickers och brads i olika färger - TACK!!


Av Bittan fick jag Ka Jinker Pistol, Ka Jinker Links och Paljetter blommor - TACK!!


Av LejonbergHjorth fick jag öljetter i olika färger, vit spets och lite papper - TACK!!

3 kommentarer:

Cath. sa...

Ååå, vad mycket roliga presenter du har fått! Jag är ju med i den andra swappen men får vänta ända tills i november...
Ha så kul med alla nya pysselsaker!
Kram.

Michaela Lejonberg sa...

Hoppas du får det roligt med sakerna du fått av mig och de andra! Var inte lätt att välja ut nåt från listan, men till slut fick jag ihop en hög med saker till dig.

Helena sa...

Åh va mycket godis du fick när du fyllde år. Grattis efterskott.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...