onsdag 7 maj 2008

Tradera Vinst

Har börjat köpa min QK dies på Tradera, blir en aning billigare än att gå direkt och köpa på affären. i helgen så la jag ett bud på två tags, det hamnade på 49 kr. Tycker inte jag är sååå dyrt eftersom att dom kostar ca 55-65 i affärn beroende på var man handlar. Igår fick jag hem min vinst, och jag är jättenöjd.




Idag fick jag hem en stämpel från Magnolia som jag fick köpa billigt genom en tjej på Scrappiz, jag tror det är "Tilda Med Lykta" som stämpeln heter. Måste ut och kolla på Magnolias sida sen. Den var ny och oanvänd, så jag blev glad att jag fick den lite billigare oxå...Nu blev man lite sugen på att börja med julkorten, men dom får vänta ett tag till faktiskt - de är ju inte ens midsommar än.



Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...