tisdag 20 maj 2008

Klippt Mallar

Idag kom jag på att det kanske kan vara bra att ha mallar av de olika slag. Kom först att tänka på de söta dopklänningskorten och dopskon, men fick söka å fråga länge innan jag hittade dom - men till slut så.Hittade två mallar med dopskon, en utan snörning och en med snörning. Var samma sak med dopklänningen, en som jag tyckte passade bättre till flicka och en som passade till pojke - men det är väl som man gör det.

Måste ju bara ta och prova och göra dopklänningen någon dag, den såg ju bara såååå söt ut alltså. Så man får väl hoppas att man blir bjuden på dop snart så man får tillfälle att ge bort den, kanske till min släktning som fick en dotter för ett tag sedan.Har ju inte den kontakten med honom, så det tror jag inte att det blir.....men men....

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...