fredag 8 juni 2012

Jag Har Fyllt 35

Ja så har man fyllt 35 år.
Hade en mysig dag med min familj, hade lånat mina barn över dagen då de var hos deras pappa. Vi åt och drack gott....härligt väder var det oxå.

Så hade jag fått en massa paket med posten från Födelsedags Swappen jag är med i inne på Svensk Scrap. Så jag hade rena rama julafton när jag fick öppna alla.

Av Fnusan fick jag;
- Stämpel från Reprint
- 1 flaska Stickles
- QK die hjärta
- Halloween kort

Av ÅsaK fick jag;
- En massa band och spets i olika färger

 Av Susy fick jag;
- Magnolia stämpel, gungan


 Av Jema30 fick jag;
- Stämpel från Vilda Stamps
- Julstämplar
- Chipboards


Av Pojjo fick jag;
- Två stämplar från Rox Stamps
- Spets i bunt och vitt
- Halvpärlor i brunt och rosa

 Av Mimic fick jag;
- Chipboard i form av nycklar
- Brads
- Charms


Av Citronlime fick jag;
- 2 flaskor Stickles
- 2 ark halvpärlor
- Löv
- Rosa Rosor


Av Jok_96 fick jag;
- 2 stämplar från Rox Stamps
- Löv, små och lite större
- Charms
- 4 ark med halvpärlor

Av SandraD fick jag;
- Vit spets i 2 olika bredder.
- 3 ark med halvpärlor
- Charms
- Virkade blommor

Av Cold fick jag;
- 2 st Mini Stämplar från Magnolia
- Spets
- Band

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...