måndag 2 april 2012

Ställa Ut I Monter

Nu i veckan fick jag mail om att vi från Tjejslöjdarna hade fått erbjudande om att få ställa ut i montern utanför apoteket, vi får lämna 2-3 saker var som vi gjort så att alla får plats.
Jag valde att lämna dit dessa tre alser som jag gjort:

Nu har jag iaf testat min The Greeting Farm stämpel som jag köpte, den är ju bara så söt och cool på samma gång.


Texten Livet - är inte de dagar som gått, utan de dagar man minns skrev jag ut från datorn.


Att stämpla på ljus är riktigt kul, valde hjärtana från Inkido - de stämpeln är verkligen användbar.


Material
Brun & Vit Cardstock
Mönstrade papper
Guld snöre
Brads
Spets
Pappers Rosor
Halvpärlor

Stämplar
Dubbelhjärta Prick Litet från Inkido
Grattis Rund från Reprint
Flicka Monday från The Greeting Farm

2 kommentarer:

citronlime sa...

Jättefina alster! :)

Jasmine sa...

Väldigt fina skapelser. Du är duktig. :)
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...