tisdag 16 augusti 2011

Criss Cross Card

Har sett så många gjort Criss Cross Card, de är ju bara sååå söta och verkligen jättelätta att göra.

Pappertet som jag använt mej av till de här kortet, är det super länge sedan jag köpte - minn inte var eller vilket fabrikat det är.



Stämpeln som jag använt mej av minns jag tyvärr inte var jag köpt. Känner någon igen den, så skriv gärn en kommentar och berätta!!

Baksidan gjorde jag så här, satte även dit de snygga papperet innan jag satte på min stämpel.

2 kommentarer:

Cornelia sa...

Jättegulligt crisscross-kort!

Vet att många är ute efter en sådan där handgjort av-stämpel... var har du köpt din?

Ziro sa...

Snyggt kort!

Jag har köpt min handgjort av-stämpel på ebay:
http://stores.ebay.com/loongchai74?_rdc=1

Hon har massor med olika och man kan även anpassa dem efter egen smak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...