torsdag 19 maj 2011

Bordständsticks Askar

För nån månad sedan när jag var iväg på årsmöte med RTP så fick jag beställning på 4 st Bordständsticksaskar.
Nu först har jag gjort klart dom, men visste att de ville ha dom före morsdag - å det blev dom.
Idag var jag iväg med de två första som en äldre dam hade beställt, fick mer än vad jag begärde för askarna.

Men denna gång när jag gjorde dom, så istället för Brads som jag tidigare använt som handtag för att kunna dra ut askarna - så hade jag nu köpt på mej Hitch Fasteners av Tim Holtz. Så nu går det lättare att dra ut askarna.


Här blev det en enkel dekoration, men lite mönstrat papper och tre rosor med lite glitterlim i rosorna.

Dessa små kakfats tabletter är ju bara såå söta, köpte på mej ett gäng för ett bra tag sedan.


Gjorde en lika här med de söta kakfats tabletterna, men det blev en rosa istället.


Nu fick jag tillfälle att inviga min Tilda stämpel från Mini Magnolia World, dessa små stämplar passar ju utmärkt att dekorera tändsticksaskar med.

2 kommentarer:

Liola sa...

Fina Askar!
Det är nog dax att kolla min blogg :)

viktoria sa...

så fina askar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...