tisdag 19 april 2011

Mitt Bidrag Till Påsk Korts Tävling

Kristinas Scrapbooking har en Påsk-Kort-Tävling som jag är med i.
Vinsten är en jättsöt bordsbyrå Chest Of Drawers från Kaisercrafts serie Byeond The Page, samt 15 st valfria mönstade papper från sortimentet att dekorera byrån med.

Vilken helt underbar vinst måste jag säga!!!!


Den här skissen skulle man utgå ifrån och inspireras av....



Här är mitt bidrag till tävlingen som jag suttit å knåpat med i några dagar nu.

Äntligen fick jag använda den helt underbara Tilda-Påskstämpeln från Magnolia.

Swirlarna har jag trixat med själv.

Hittade en karta med halvpärlor som jag har glömt bort att använda, så nu hade klistret torkat så det fanns ingen klistrig sida på pärlan. Då drog jag bort hela klister remsan från plasten å alla pärlor satt kvar på den. Så klippte jag å trixade lite å fixade mina egna swirlar...

2 kommentarer:

Ziro sa...

Jättefint påskkort!

Sandra sa...

Kanonfint kort!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...