söndag 13 juli 2008

Jag Har Blivit Utmanad....

Jag har blivit utmanad av M@gs!!!!

Regler:
*Beskriv först reglerna
*Svara på alla frågor
*Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din
*Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.

Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?
1. Ta disken som jag inte orkade igår kväll.
2. Fylla i den här utmaningen
3. Åka till mamma å klippa håret, praktiskt med en mamma som är frissa.
4. Stryka mina arbetskläder.
5. Packa barnens väskor till dagis å fritids till i morgon.

Vad gjorde du för 10 år sedan?
För 10 år sedan hade jag flyttat upp till Örnsköldsvik för att plugga på folkhögskola ett år. Var på den tiden jag var intresserad av trafiksäkerhet och läste då till Trafiksäkerhetskommunikatör.

Ställen du bott på?
Jag föddes i Delsbo, där jag bodde med mamma å pappa i en lägenhet fram till de köpte huset i Bjuråker när jag skulle fylla två år. Flyttade hemifrån när jag fyllde 18 år, och bodde i en lägenhet i Delsbo tills jag flyttade upp till ett studentrum i Örnsköldsvik där jag bodde ett år. Flyttade hem till Delsbo igen där jag träffade barnens pappa. Vi flyttade till 3 hus som vi hyrde under tre år. När barnen var 1,11 år och 8 månader flyttade jag ensam till min lägenhet på 3 rok som jag bor i än idag, har nu bott här i snart 5 år.

5 saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Säkra mig å mina barns framtid och även mina närmaste...
2. Köpa ett gammalt hus att renovera efter eget tycke och smak.
3. En trafiksäkerbil.
4. Resa till olika länder och göra nån exotisk kryssning
5. Se till så att pengarna räcker livet ut....

Skulle vilja veta mer om
1. Anneh
2. Caysa
3. MajaMelon
4. Lian
5. Jeja
6. Lof

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Jennie
Har bevarat din utmaning...!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...